Grupa OAN uruchamia dział Performance

foto001
Działem OAN Performance pokieruje Bartłomiej Batte, związany z performance marketingiem od ponad 5 lat. Zdobywał doświadczenie w grupie Clickad jako Project Manager. Następnie przez rok będąc Project Managerem w Revenue Alley. W ostatnim czasie, przez 2 lata na stanowisku Account Managera w Netaffiliation/Grupa Kwanko.

Celem OAN Performance jest realizacja kampanii na powierzchni wydawców premium z uwzględnieniem efektu końcowego w postaci dowolnie zdefiniowanej akcji dla Klienta w popularnych modelach sprzedażowych (CPx) jak i również kampanii CPC. – W odróżnieniu od konkurencji patrzymy na cały proces emisji, wiemy że efekt realizowany dla klienta ma swój początek podczas emisji bannera dlatego tak ważny jest dla nas dobór odpowiednich wydawców, którzy na koniec są również zadowoleni z efektów w postaci wyższego eCPM – mówi Bartłomiej Batte.

Grupa Online Advertising Network to spółka założona w 2012 roku przez byłych menedżerów ARBOmedia. W ramach grupy funckjonuje pięć spółek zajmujących się reklamą internetową: mobilną – Mobiad, displayową w ramach sieci reklamowych (Premiumad i Businessad), sieć reklamy kontekstowej – Context.ad, sieć reklamy captcha – Visionads oraz agecja social b2b – Gravity.ad.