Aktualności

performance-oan-brand

Nazwa stanowiska: Staż w dziale performance Online Advertising Network (OAN sp. z o.o.) to spółka, która specjalizuje się w reklamie internetowej typu display. W ramach grupy działają produkty dedykowane poszczególnym obszarom reklamy online: Business.ad (biznesowa sieć reklamowa), Premium.ad (sieć reklamowa display typu premium), Reach.ad (zasięgowa sieć reklamowa), Context.ad (sieć reklamy kontekstowej), Mobi.ad (kompleksowa oferta marketingu mobilnego) oraz Vision.ads – unikatowe rozwiązanie typu Captcha Advertising.
Nasza firma to przede wszystkim ludzie z bogatym doświadczeniem wyniesionym z rynku reklamowego. Wywodzimy się z działów sprzedaży mediów internetowych i drukowanych, z agencji i domów mediowych, z sieci reklamowych oraz działów sprzedaży i marketingu dużych wydawców internetowych. Taki zbiór kompetencji i know-how pozwala nam zbudować jedną z ciekawszych spółek na rynku reklamy internetowej.
Wymagania:
  • zainteresowanie reklamą internetową i rynkiem mediów,
  • otwartość i komunikatywność,
  • chęci rozwoju i uczenia się,
  • znajomość obsługi MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
  • samodzielność i dobra organizacja pracy,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (kontakt z zagranicznymi firmami);
Zakres obowiązków:
  • kontakt z witrynami,
  • negocjacje,
  • zakup powierzchni reklamowej w różnych modelach rozliczeniowych,
  • przygotowywanie ofert i prezentacji,
  • rozwijanie współpracy i budowanie relacji z klientami,
  • monitorowanie i raportowanie przebiegu kampanii w dedykowanym systemie;
Oferujemy:
  • zdobycie doświadczenia zawodowego w firmie z branży internetowej,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • staż płatny na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia;
Aplikuj: CV proszę wysłać na adres: cv@oan.pl
foto001 Działem OAN Performance pokieruje Bartłomiej Batte, związany z performance marketingiem od ponad 5 lat. Zdobywał doświadczenie w grupie Clickad jako Project Manager. Następnie przez rok będąc Project Managerem w Revenue Alley. W ostatnim czasie, przez 2 lata na stanowisku Account Managera w Netaffiliation/Grupa Kwanko. Celem OAN Performance jest realizacja kampanii na powierzchni wydawców premium z uwzględnieniem efektu końcowego w postaci dowolnie zdefiniowanej akcji dla Klienta w popularnych modelach sprzedażowych (CPx) jak i również kampanii CPC. – W odróżnieniu od konkurencji patrzymy na cały proces emisji, wiemy że efekt realizowany dla klienta ma swój początek podczas emisji bannera dlatego tak ważny jest dla nas dobór odpowiednich wydawców, którzy na koniec są również zadowoleni z efektów w postaci wyższego eCPM – mówi Bartłomiej Batte. Grupa Online Advertising Network to spółka założona w 2012 roku przez byłych menedżerów ARBOmedia. W ramach grupy funckjonuje pięć spółek zajmujących się reklamą internetową: mobilną – Mobiad, displayową w ramach sieci reklamowych (Premiumad i Businessad), sieć reklamy kontekstowej – Context.ad, sieć reklamy captcha – Visionads oraz agecja social b2b – Gravity.ad.